
Wszyscy kochamy Facebooka, prawda? Chcemy być w kontakcie z rodziną, sprawdzać starych znajomych z liceum, a nawet sieć w celach biznesowych.
Najlepszym wykorzystaniem Facebooka dla firmy jest dotarcie do klientów, a także tych, którzy mogą stać się klientami. Z tego artykułu dowiesz się, jak to się robi.Poświęć trochę czasu na wypełnienie swojego profilu na Facebooku przydatnymi informacjami i dodatkowymi informacjami o Twojej marce. Dodaj link do swojej witryny i napisz krótki opis swojej marki lub produktów. Użyj licznika odwiedzających, aby dowiedzieć się, ilu odwiedzających klika ten link, aby uzyskać dostęp do Twojej strony głównej.Zanim zaczniesz używać Facebooka do marketingu, zastanów się, czy naprawdę masz czas, aby to zrobić. Potrzebujesz kogoś, kto będzie publikował co najmniej raz dziennie, a następnie musisz uwzględnić inne funkcje, takie jak karta Promocje lub ankiety. Jedynym sposobem na zarobienie na takiej kampanii jest stale aktualizowana treść, ale czy masz czas?Korzystaj ze wszystkich opcji dostępnych na Facebooku, gdy używasz go do promowania swojej firmy. Istnieje tak wiele różnych sposobów dostosowywania strony, a kluczem jest dokładna wiedza o tych opcjach. Jeśli potrzebujesz pomocy, istnieje wiele stron internetowych, w tym Facebook, które mogą dać ci pewien wgląd.Wszystkie posty muszą być wykonane profesjonalnie. Chociaż na Facebooku panuje ogólnie spokojna atmosfera, nadal chcesz, aby Twoja firma wyglądała na kompetentną i profesjonalną. Profesjonalizm może przynieść szacunek.Twoja strona na Facebooku musi zawierać informacje, których Twoi odbiorcy nie są w stanie uzyskać nigdzie indziej. Jeśli poczują, że czytają stare treści, nie zachęci ich to do powrotu. Upewnij się, że oferujesz ekskluzywne treści, które są dostępne tylko dla osób, które subskrybują Twoją stronę.Nadaj swojej stronie na Facebooku naprawdę mocny motyw. Dowiedz się, co się dzieje i dostarcz to w graficznym wyglądzie swojej strony. Pamiętaj, masz jedną szansę na zrobienie doskonałego pierwszego wrażenia na swoich nowych gościach na Facebooku.
Aby zamienić ich w prawdziwych fanów, musisz dostarczyć je od pierwszego wczytania strony.Twórz regularne posty na swojej stronie na Facebooku.
Skonfigurowanie strony, umieszczenie wielu postów pierwszego dnia, a następnie ignorowanie strony przez kilka następnych miesięcy nie wpłynie na poprawę Twojej firmy. Skonfiguruj harmonogram publikowania, który odpowiada celom Twojej firmy na stronie na Facebooku, i trzymaj się go.Firma, która od czasu do czasu ma do czynienia ze swoimi klientami, taka jak pośrednik w handlu nieruchomościami lub dealer samochodowy, naprawdę nie skorzysta na stronie na Facebooku. Twoi klienci pojawiają się losowo, więc nie ma powodu, aby śledzili wszystkie Twoje codzienne posty. Zamiast tego używaj reklam kierowanych na Facebooku.Nigdy nie kupuj strony na Facebooku od kogoś innego. Wiele osób robi to, aby od samego początku mieć wiele polubień, ale to nigdy nie jest dobry pomysł. Gdy ludzie zaczną zdawać sobie sprawę, że są częścią czegoś nieznanego, prawdopodobnie polubią tę stronę i ostrzeżą znajomych.Po utworzeniu konta na Facebooku bardzo ważne jest, abyś był dość aktywny. Jeśli nigdy nie publikujesz żadnych treści, jak możesz oczekiwać, że ludzie pozostaną zainteresowani. Filmy, zdjęcia i regularne wpisy to tylko część tego, czego potrzebujesz, jeśli chcesz dobrze radzić sobie na Facebooku.Powinieneś wybrać mocny argument, aby przekonać klientów do subskrypcji twoich aktualizacji w mediach społecznościowych. Ludzie muszą zobaczyć wartość dołączenia do Twojej kampanii marketingowej na Facebooku. Możesz na przykład zaoferować niewielką natychmiastową zniżkę klientom, którzy subskrybują Twoją kampanię na Facebooku przed złożeniem zamówienia.Wykorzystaj swoją stronę biznesową na Facebooku jako platformę treści. Możesz używać swojej strony jako platformy wydawniczej, która może kierować odbiorców i zwiększać zasięg Twoich treści. Jeśli masz bloga, na którym piszesz, zaktualizuj swoją stronę na Facebooku, aby poinformować o tym wszystkich i umożliwić im dostęp. W końcu nie możesz codziennie odwiedzać swojego bloga. Im więcej piszesz i publikujesz w różnych lokalizacjach, tym dalej cenne treści mogą dotrzeć do odbiorców.Facebook sprawia, że zarówno utrzymanie lojalnych klientów, jak i konwersja leadów na klientów jest prosta i skuteczna. To powiedziawszy, przeczytanie tego artykułu da ci przewagę nad konkurencją. Po prostu zaimplementuj wszystko, co przeczytałeś, a z łatwością zaczniesz zwiększać sprzedaż, zwiększać zyski i naprawdę docierać do jak największej liczby odbiorców.