Obecnie wiele firm korzysta z gadżetów reklamowych w celach promocyjnych swojej marki.
Jeśli artykuł reklamowy jest dla odbiorcy przydatny, atrakcyjny i użyteczny, produkt będzie przez długi czas użytkowany, co oznacza, że ekspozycja marki jest zmaksymalizowana. Jest to skuteczny i niedrogi sposób na promocję dla wielu firm, również tych z mniejszym budżetem na kampanie promocyjne. Mamy w ten sposób szansę na dotarcie do szerokiego grona konsumentów, zdobycie nowych klientów, zainteresowanie ich ofertą, zachęcenie do zakupów.
Na gadżet reklamowy wybierz bidony z logo
Popularnymi gadżetami reklamowymi są breloczki do kluczy, odzież, parasole, artykuły biurowe, takie jak podkładki pod mysz komputerową, długopisy, ołówki, notesy, a także gadżety elektroniczne, jak pendrive, power bank, słuchawki, ładowarki USB czy samochodowe, głośniki Bluetooth. Na takich produktach można nanieść estetyczne nadruki, są to gadżety przydatne i chętnie przyjmowane przez odbiorców, będą cieszyły się dużym powodzeniem rozdawane w ramach kampanii marketingowej potencjalnym klientom.
Torby są praktyczne i niezbędne na co dzień, każdy posiada przynajmniej kilka. Używamy ich codziennie do zabrania książek do szkoły, lunchu do pracy, ubrania na zmianę na siłownię, na zakupach i do wielu innych celów. Obecnie coraz więcej osób decyduje się na używanie toreb wielokrotnego użytku, co jest dobrym rozwiązaniem, ograniczającym użycie toreb jednorazowych z plastiku. Torby na zakupy mogą być skutecznym nośnikiem reklamy, można na nich nanosić nadruki, hafty, zamienić je w praktyczny produkt służący promocji twojej marki.
Innym gadżetem reklamowym, który ogranicza zużycie jednorazowych opakowań, są kubki podróżne, butelki wielokrotnego użytku oraz bidony z logo. Można w takich naczyniach zabrać własny napój do pracy, w plener, na siłownię, nie musimy po drodze kupować kawy w jednorazowym kubku czy napoju w plastikowej butelce. Istnieje ogromna szansa marketingowa dzięki reklamowym produktom, możesz zasadniczo zmienić odbiorcę w chodzącą reklamę własnej marki za każdym razem, gdy zostanie zauważony z ich użyciem.